جامعه روحانیت مبارزخبرفقط خبر

بیانیه جامعه روحانیت مبارز در پی حماسه بزرگ ۲۸ خرداد و انتخاب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم‌ رئیسی.

به گزارش روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز در پی برگزاری حماسه بزرگ ۲۸ خرداد و انتخاب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم‌رییسی، جامعه روحانیت با صدور بیانیه ای از ملت هوشمند و انقلابی ایران قدردانی نمود. متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت غیور و هوشمند ایران اسلامی!
سلام علیکم
بدون تردید حضور حماسی و پرشور شما در روز ۲۸ خرداد برگ زرین و مقطع تاریخی شکوهمندی در کتاب سترگ افتخارات این مرز و بوم به ثبت رساند و یوم الله دیگری را رقم زد.


پیام حضور پرشور شما مردم عزیز و انقلابی، اولا تداوم اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی و ثانیا «نه بزرگ» به معاندان نظام و بدخواهان ملت بود که از مدت ها قبل بر طبل توخالی تحریم انتخابات کوبیده و تلاش کردند تا شما مردم را در مسیر ناامیدی و دلسردی قرار دهند اما شما، صحنه گردان میدان و پیروز واقعی این عرصه بودید.
شما باز هم وفاداری خود را به آرمانهای امام و انقلاب و پاسداشت خود را نسبت به خون شهدا نشان داده و با خلق حماسه ای دیگر بر اقتدار، امنیت و عزت ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی افزودید. پیام‌ این حضور هوشمندانه و زمان شناسی، در عرصه های بین المللی در پیش چشمان دوست و دشمن به نمایش گذاشته شد و دشمنان و معاندان را بار دیگر در بن بست شکست و ناامیدی قرار داد. درود خدا بر همت جزم و آفرین بر عزم خستگی ناپذیر و اراده حق طلبانه ملت بزرگ ایران…

جامعه روحانیت مبارز با مباهات، این پیروزی را که مصداق نصرت الهی است، به ملت شریف ایران و نیز به محضر مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) که با هدایت و راهبری در یکی از حساس ترین لحظات تاریخ انقلاب، راه روشن بصیرت و حقیقت را پیش پای همگان گذاردند و نیز به حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی که به حق شخصیتی شایسته و «منتخبی اصلح» هستند تبریک می گوییم و از همه مراجع عظام تقلید، روحانیت معظم و کنش‌گران سیاسی و برگزار کنندگان انتخابات، که زمینه حضور حماسی مردم را فراهم کردند، تقدیر نموده و امیدواریم که «دولت جدید» با همت و اراده جهادی و با حضور مدیران شایسته و کارآمد شکل گرفته و بتواند از انبوه مسایل و مشکلات و کاستی های اقتصادی و اجتماعی که در سالیان گذشته گریبانگیر این ملت مقاوم و نجیب بوده بکاهد.
جامعه روحانیت مبارز ضمن قدردانی از این مشارکت و حضور پرشکوه و تعظیم در مقابل همت والای مردان و زنان ایران اسلامی آرزومند آینده ای درخشان و سعادتمند برای مردم و نظام اسلامی است …

جامعه روحانیت مبارز
۲۹ خرداد ۱۴۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا