جامعه روحانیت مبارزخبرفقط خبر

پیام تسلیت جامعه روحانیت مبارز در پی ارتحال آیت الله سید محمد سعید حکیم

جامعه روحانیت مبارز طی پیامی ارتحال عالم ربانی و فقیه اهل بیت علیهم السلام، آیت الله سید محمد سعید الطباطبایی الحکیم (رضوان الله علیه) را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر اندوهبار ارتحال عالم ربانی و فقیه اهل بیت علیهم السلام، آیت الله سید محمد سعید الطباطبایی الحکیم (رضوان الله علیه) را دریافت کردیم. بدون‌شک حوزه علمیه نجف اشرف یکی از استوانه ها و چهره های مبرز خود را از دست داد. شخصیتی که همواره بیرق دین و مذهب را افراشته نگه داشت و توانست با مجاهدت عالمانه و خدمت صادقانه به اهل علم و مردم مسلمان عراق، میراث علمی و فکری عظیمی از خود بر جای گذارد. ایشان علاوه بر انجام تحقیقات عالیه اسلامی و ترویج معارف حقیقی دین مبین اسلام توفیق یافت به تربیت طلاب علوم دینی در سطحی گسترده نائل آید که بی تردید این میراث گرانبها در نشر و توسعه معارف اهل بیت مغتنم و بی بدیل است.
جامعه روحانیت مبارز این ضایعه مولمه را به حوزه های علمیه جهان تشیع، مراجع عظام تقلید، علمای ارجمند، روحانیت معظم و عموم شاگردان و ارادتمندان ایشان خصوصا خاندان بزرگ حکیم تسلیت و تعزیت گفته و از خداوند سبحان برای آن فقید سعید رحمت لایزال الهی و علو درجات مسالت می نماییم.
جامعه روحانیت مبارز
۱۴ شهریور ۱۴۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا