خبرفقط خبر

رئیس جمهور به خاطر مردم جان خود را به خطر می‌اندازد/ خوزستان ثروت زیرزمینی هنگفتی دارد اما از شدت محرومیت رنج می‌برد/ می‌توان منتظر تغییرات خوبی در آینده روابط ایران با کشورهای همسایه بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: رئیس جمهور حاضر است که فداکاری کند و حتی جان خودش را در چنین شرایط سختی به خطر بیاندازد و جان خود را بدهد اما از حضور در بین مردم غفلت نکند.

«آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم»، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با سفر رئیس جمهور به خوزستان و پیام آن برای مردم، اظهار کرد: سفر آقای رئیس جمهور به خوزستان  پیام خیلی خوبی دارد  و آن معنای توجه ویژه به این استانی است که درعین اینکه ثروت زیرزمینی هنگفتی برای کشور ما دارد اما از شدت محرومیت هم، رنج می برد.

او افزود: این پیام نشان اولویت دادن به مشکلات این استان و حل و رفع مشکلات مردم این منطقه است وحکایت از این می کند که رئیس جمهور کسی نیست که فقط در دفتر کارش بنشیند و از دور نظارت کند یا احیانا برای حل مشکلات دستوری بدهد خود اینکه در صحنه حضور پیدا می کند و با مردم گفتگو می کند، حکایت از مردمی بودن رئیس جمهور است.

مصباحی مقدم تاکید کرد: ما علاوه بر سفر رئیس جمهور به خوزستان دیدیم که در داروخانه حضور پیدا کردند و در بیمارستانی که بیماران کرونایی در آنجا بستری هستند، یعنی رئیس جمهور حاضر است که فداکاری کند و حتی جان خودش را در چنین شرایط سختی به خطر بیاندازد و جان خود را بدهد اما از حضور در بین مردم غفلت نکند. حضور در بین مردم این اثر را دارد که مردم احساس می کنند که گوش شنوایی برای شنیدن اعتراضات، مشکلات و پیشنهادات آنها وجود دارد. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد دیپلماسی کشور در دولت جدید ادامه داد: با توجه به اینکه عبداللهیان سابقه معاونت امور عربی و آفریقایی وزارت خارجه دارد می توان منتظر تغییرات خوبی در آینده روابط ایران با کشورهای همسایه بود و علاوه بر این رئیس جمهور هم اعلام کردند که اولویت ما کشورهای همسایه و منطقه است.

او در پایان افزود: اولین اقدامات وزیر خارجه باید ارتباطات تنگاتنگ با کشورهای منطقه باشد و به گونه ای عمل کند که کشورهای منطقه اعتمادشان جلب و روابط آنها تعمیق شود و این خیلی کمک می کند که ما در سطح بین المللی هم بهتر روابط برقرار کنیم.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا