دیدار هافقط خبر

در دیدار آیت الله مصباحی مقدم با امام جمعه ورامین مطرح شد: امروز مردم بیش از هر زمان دیگری به کار و خدمت نیاز دارند.

امام جمعه ورامین در دیدار با آیت الله مصباحی مقدم گفت: امروز هرکس در هر کسوتی که باشد، باید برای خدمت در این نظام و برای انجام وظیفه گام بردارد.

آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی ظهر سه شنبه ۲۳ دی در دیدار با آیت الله مصباحی مقدم نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلح نظام که در بیت معظم له برگزار شد، بیان کرد: امروز مردم بیش از هر زمان دیگری به کار و خدمت نیاز دارند و باید تنها به فکر خدمت به مردم، فارغ از تعلقات جناحی و سیاسی بود.

نماینده ولی وفقیه در ورامین تاکید کرد: خدا را شکر کشور جمهوری اسلامی ایران دارای آرامش، امنیت و استقلال هستیم. در زمان رضاشاه گرسنگی در کشور بیداد می کرد و کسانی که ظلمت و تاریکی آن دوره را دیده اند درک می کنند که وضعیت کنونی با همه مشکلات بسیار خوب است. 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ورامین به مظلومیت جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: نظام اسلامی همواره در موضع دفاع در برابر تهاجم جبهه باطل برآمده است، اما این دفاع همواره مقتدرانه و مبنی بر وعده پروردگار در خصوص پیروزی جبهه حق بر باطل است.

آیت الله محمودی با بیان این که خدا می خواست که این انقلاب بماند و استمرار یابد، تاکید کرد: رژیم طاغوت جنایات فراوانی مرتکب شد،اما مردم همه و همه از مذاهب، عقاید و اقشار مختلف ایستادند و مقاومت کردند تا انقلاب پیروز شود

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا