خبرسخنرانی هافقط خبر

آیت الله مصباحی مقدم: مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با خدمت صادقانه مسئولان حل میشود / پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی را به انسان‌های آزاده دادند

آیت الله مصباحی مقدم: پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی و مقاومت را به همه انسان‌های آزاده داده تا الگویی باشد که جهان بشری در برابر دشمنان خدا در هر عصری با اقتدار بایستد.

 آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم پیش از ظهر جمعه ۲۵ مهرماه در مراسم سوگواری که در مسجد جامع شهرستان ورامین به همت هیئت زینبیه برگزار شد، با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال جانسوز پیامبر اسلام (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام علی بن موسی الرضا (ع) به تبیین معارف نبوی و تشریح ابعاد مختلف شخصیت پیامبر اسلام (ص) پرداخت.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: نبی مکرم اسلام (ص) چهره‌ای بودند که از ابعاد و زوایای مختلف از اشرف مخلوقات ربوبی بود و تمام حرکات و سکنات خود را برای رضای خدا انجام می‌داد.

وی افزود: پیامبر اسلام (ص) هیچ وقت در برابر دشمنان نترسیدند و نلرزیدند؛ بلکه با اقتدار مسیر الهی را دنبال کردند؛ پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی و مقاومت را به همه انسان‌های آزاده دادند و اینکه جهان بشریت باید در برابر دشمنان خدا در هر عصری با اقتدار بایستند و سر تعظیم در برابر آنان فرود نیاورند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ویژگی دیگر پیامبر اسلام (ص) این بود که در جبهه اسلام با رأفت، مهربانی و مدارا عمل می‌کرد.

مصباحی مقدم اظهار کرد: امام خمینی(ره) ۱۰ سال انقلاب اسلامی را رهبری کردند و در زمان رفتند به سمت حق با دلی آرام رفتند، مردم ایران آفرین بر شما که با وفاداری خودتان در کنار امام خمینی(ره) بودید؛ مقام معظم رهبری بعد از امام کشور را به خوبی هدایت کردند.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: در مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مشکل داریم و رهبری هیچ دخالتی ندارند بلکه هدایت امت را بر عهده دارند، تمام مشکلات در بحث اقتصادی مربوط به مدیریت مسئولان می باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا