خبر

آیت الله مصباحی مقدم در گفتگو با رسا: مبارزه و مقابله با استکبار جهانی از محکمات مواضع امام خمینی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از محکمات مواضع امام خمینی(ره) مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: آمریکا با نفوذ خود قصد تاثیرگذاری بر شخصیت‌های کشور را دارد.

آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به عبرت‌ها و درس‌های یوم الله ۱۳ آبان گفت: در روز ۱۳ آبان، هجرت امام خمینی(ره)، شهادت دانشجویان توسط گارد شاهنشاهی و همچنین تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاده است.

آیت الله مصباحی مقدم اظهار کرد: تا زمانی که آمریکا و رژیم صهیونیستی به ظلم و ستم در جهان می پردازند، باید مبارزه و مقابله با استکبار وجود داشته باشد، اما یک روز به عنوان مبارزه با استکبار جهانی اعلام شده تا اینکه نسل جوان و نوجوان ما به این مبارزه ادامه بدهند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۶۷ قانونی بر نام گذاری ۱۳ آبان به عنوان روز مقابله ملی با استکبار جهانی تصویب کرد، گفت: آقای ابراهیم اصغر زاده نخستین فردی بود که با کلیات نامگذاری روز مقابله با ملی استکبار جهانی موافقت کرد و آقایان اصغرزداه و موسوی خوئینی ها از سردمداران دانشجویان تسخیرکننده لانه جاسوسی بودند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برخی از تسخیرکنندگان لانه جاسوسی از آرمان‌ها و ارزش‌های خود برگشتند، افزود: باید بررسی شود که چه تغییر و تحولاتی در این آقایان روی داده که نسبت به گذشته خود پشیمان شدند و آیا تضمینی است که نسبت به مواضع امروز تجدید نظر نکنند و پشیمان نشوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از محکمات مواضع امام خمینی(ره) مبارزه و مقابله با استکبار جهانی است تصریح کرد: مبارزه و مقابله با استکبار جهانی از مسائلی است که قابل تفکیک و جدا شدن در هیچ زمانی نیست، بلکه یک امر دائمی و راهبردی برای نظام اسلامی ایران است.

آیت الله مصباحی مقدم با بیان اینکه باید در تمام زمان ها و مکان ها مبارزه با استکبار جهانی ادامه داشته باشد، گفت: مبارزه با استکبار جهانی، مبارزه حق با باطل است و هیچ گاه حق در برابر باطل کوتاه نخواهد آمد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: پیروان حق و ارزش های اسلامی باید مبارزه با استکبار جهانی را مبنا و موضع اساسی خود قرار دهند، وگرنه تحت تاثیر سیاست ها و نقشه های استکبار جهانی قرار می گیرند.

آیت الله مصباحی مقدم اظهار کرد: استکبار جهانی و آمریکا با نفوذ خود قصد تأثیرگذاری بر شخصیت های کشور را دارد و آنها می خواهند اهداف و نقشه های خودشان را به ما دیکته کنند.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا