خبرفقط خبرپیام ها

آیت‌الله مصباحی مقدم به‌مناسبت برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه آیت‌الله مصباحی مقدم به‌ مناسبت برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر مردم شریف ایران اسلامی با تبعیت از رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری و در ادامه مسیر مجاهدت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور و مشارکت خود در انتخابات، حماسه ای دیگر رقم زده و مشت محکمی به یاوه گویان صهیونیست، آمریکا و جیره خواران غرب گرا، کوبیدند.

انتخاب شایسته نیروهای انقلابی در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، توسط مردم ایران در سراسر کشور را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تبریک عرض میکنم.

ان شاء الله منتخبان ملّت، در خدمت صادقانه، پیش برنده و اثر بخش تحت عنایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و در چهارچوب سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) موفق به عبور کشور از تنگناهای اقتصادی و معیشتی باشند.

از اعتماد مجدد مردم شریف استان تهران به اینجانب برای نمایندگی ایشان در مجلس خبرگان رهبری قدردانی می کنم و از خداوند منان توفیق خدمت و تشخیص صحیح در امور به نفع مردم را مسألت دارم، همچنین از همه افراد و مجموعه هایی که در افزایش مشارکت مردمی در این انتخابات مجاهدت نموده و از مسئول و اعضای ستاد انتخاباتی اینجانب و همه فعالان این عرصه کمال تشکر را دارم.

غلامرضا مصباحی مقدم

منتخب مردم استان تهران در

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا