خبرفقط خبر

دیدار با وزرای فعلی نگاه فراگیر آیت‌الله رئیسی را نشان می‌دهد/ دیدار رئیس‌جمهور منتخب با مراجع تقلید حمایت معنوی از دولت آینده است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز پیرامون دیدارهای اخیر رئیس‌جمهور منتخب با وزاری دولت فعلی گفت: این دیدارها نشان‌دهنده نگاه فراگیر آیت‌الله رئیسی و سعی او برای ارتباط با طیف‌های مختلف سیاسی، نخبگان و تمام اقشار مردم است.

غلامرضا مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست داخلی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی بعد از انتخابات ملاقات‌های متعددی را با افراد مختلف داشت، گفت: دیدار با سایر کاندیداهای انتخابات، از جمله این دیدارها است که واقعاً اقدام کم‌سابقه‌ای بود. علاوه بر این دیدار و گفت‌وگوی رئیسی با وزرا و رئیس‌جمهور فعلی هم اقدام مثبتی بود.

وی افزود: چنین سبکی برای کشور ما تازگی دارد و مژده یک رویکرد خوب در دولت آینده را می‌دهد؛ این دیدارها نشان‌دهنده نگاه فراگیر رئیس‌جمهور منتخب و سعی او برای ارتباط با طیف‌های مختلف سیاسی، نخبگان و تمام اقشار مردم است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: نفس این دیدارها موجب می‌شود رئیس‌جمهور منتخب با ریز معضلات پیش‌روی کشور آشنا شده و ظرفیت‌ها برای حل مشکلات را بشناسد. حتی امکان دارد اطلاعات حاصل از این گفت‌وگوها، به آیت‌الله رئیسی کمک کند تا شایسته‌ترین افراد را برای وزارت‌خانه‌ها برگزیند.

وی ادامه داد: این دیدارها نگاه جامع و گسترده‌ای به رئیس‌جمهور منتخب می‌دهد و باعث می‌شود او با طیف متنوعی از افراد و اطلاعات روبه‌رو شود. علاوه براین دیدارهای مذکور نوعی جامعیت اندیشه، تفکر و برنامه را به دنبال خواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری پیرامون دیدارهای اخیر مراجع تقلید با آیت‌الله رئیسی اذعان کرد: ملاقات با مراجع تقلید، اقدامی است که روسای‌جمهور هر دوره داشته‌اند و مورد استقبال مراجع هم قرار می‌گیرد. این دیدارها یک نوع حمایت معنوی از رئیس‌جمهور و دولت آینده بوده و جا دارد که هر از چندگاهی تکرار بشود. این دست اقدامات، اعتمادساز است و باعث جلب اعتماد مردم و افزایش سرمایه اجتماعی دولت می‌شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا