جامعه روحانیت مبارزخبرفقط خبر

جامعه روحانیت مبارز در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی رحمه الله علیه و گرامیداشت سالگرد نهضت ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز، در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی رحمه الله علیه و قیام ۱۵ خرداد، جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه ای یاد و خاطره این ایام الله را گرامی داشت. متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران و رهبر و مقتدای قیام خونین ١۵ خرداد، حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) را در حالی گرامی می داریم که در آغازین سالهای گام دوم انقلاب، ندای حق طلبی، عدالت خواهی و استکبار ستیزی ملت انقلابی و رشید ایران ، طلیعه تمدن نوین اسلامی- ایرانی را رقم زده و آغازی نوین را برای این مرزو بوم نوید می دهد.
موج خروشان تفکر انقلابی جوانان فرهیخته و مردان و زنان، برگرفته از آرمان‌ها و اندیشه های پیر جماران و با تمسّک به منظومه فکری آن حضرت و راهبردهای حکیمانه خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، موجب شده این ملت مقاوم و شکوفا با گذر از تمام فراز و نشیب ها و با تحمل همه سختی ها، فشارها و تحریم ها امروز سر بلند تر و سرافراز تر از همیشه باشند. با این وصف، عمق دشمنی ها و صف کشی دشمنان و توطئه گران باعث شده تا برخی کاستی‌ها، مشکلات و مسائل گریبانگیر معیشت و زندگی روزمره بخش های زیادی از اقشار اجتماعی شود که همگان بر این مشکلات اذعان دارند؛ اما باید توجه داشت اکنون در گذر از مرحله ای حساس و سرنوشت ساز قرار گرفته ایم که تنها با اتکال به الطاف بیکران الهی و امید به نصرت و یاری پروردگار و همچنین همت و اراده این ملت از آن عبور خواهیم کرد.
امروز دشمنان این ملت، تمامی امکانات و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری و مزدوران و نفوذی های فکری و عملیاتی خود را به کار گرفته اند تا حرکت ملت ایران را به سوی قله های غرور و عزتمندی و مردم سالاری دینی و دموکراسی را کند یا متوقف سازند و یأس و ناامیدی را میان جوانان و آحاد ملت ترویج دهند؛ غافل از آنکه شجره طیبه انقلاب، ریشه در اعتقادات و باورهای این مردم دارد و دریای خروشان همبستگی و وحدت و بالاتر از اینها تفکر و نقشه راه امامین انقلاب ، اقتدار و تمدن سازی اسلامی ایرانی را رقم خواهد زد. ان شاء الله…
جامعه روحانیت مبارز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و پیشگامان این قافله، شهدای قیام ۱۵ خرداد، و با درود به روح پر فتوح امام شهیدان و بیعت مجدد با جانشین بر حق آن امام راحل به ملت عزیز و هوشمند ایران اسلامی عزیز یادآور می شود که تنها با درک عمیق شرایط و شناخت الزامات زمان و مسوولیت شناسی نسبت به حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است که می توان از این شجره طیبه صیانت نمود و اقتدار و عزت و امنیت ملی را تثبیت نمود. بر این اساس آحاد مردم شریف و فهیم را به مشارکت آگاهانه و پرشور در پای صندوق های رای در روز انتخابات ۲۸ خرداد دعوت می کنیم تا بار دیگر دشمنان را که در تلاش برای تحریم انتخابات و بایکوت کردن این رویداد ملی هستند ناکام بگذاریم.

اللهم انا نرغب الیک فی دوله کریمه تعز بها الاسلام و اهله
جامعه روحانیت مبارز
۱۳ خرداد ۱۴۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا