جامعه روحانیت مبارزخبرفقط خبر

الان زمان رفع مشکلات معیشتی مردم است نه انتخابات ۱۴۰۰

ورود زودهنگام به عرصه انتخاباتی صحیح نیست

آیت‌الله غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، طی سخنانی درباره مطرح شدن موضوع انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ توسط برخی محافل سیاسی علیرغم فاصله زمانی یکساله تا انتخابات و هم‌چنین وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم، اظهار داشت: مطرح شدن بحث انتخابات از الان زود است؛ ما هر دو سال یکبار دو انتخابات داریم و اگر بنا باشد یکسال مانده به انتخابات به استقبال آن برویم یعنی فضای عمومی کشور دائما انتخاباتی و تبلیغاتی است.

وی با تاکید بر اینکه اکنون باید به مسائل اساسی مردم پرداخت، تصریح کرد: الان مجلس یازدهم تشکیل شده و در حال آغاز کار خود است و کمیسیون‌ها را شکل می‌دهد؛ پس از استقرار باید مطالبات و انتظارات مردم خصوصاً درباره مسائل معیشتی را در دستورکار قرار داده و پیگیری کنند. البته نه نگاه سطحی بلکه با نگاه عمقی و نه یک برنامه بسیار کوتاه‌مدت و روزمرگی بلکه باید با برنامه اساسی، عمیق‌تر و فکرشده به این مسائل بپردازند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ورود زوهنگام به انتخابات صحیح نیست، ادامه داد: به طوری که مشکلات را ریشه‌یابی کرده و آن را به صورت ریشه‌ای حل کنند؛ نه اینکه تصور کنند با اتخاذ تصمیمی عاجل مشکل بنیادینی که ما گرفتار آن هستیم مانند مسائل پولی، بانکی، ارزش پول ملی و کسری بودجه دولت خیلی راحت حل می‌شود. باید با دقت و برنامه‌ریزی و با استفاده از نظرات کارشناسی پیگیری و حل بشود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا