جامعه روحانیت مبارزخبرفقط خبر

آیت الله مصباحی‌مقدم: انتظار می‌رود باتوجه به بیان حضرت آیت‌الله سیستانی، پاپ در برابر زورگویان بایستد و از حق دفاع کند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با تقدیر از سخنان آیت‌الله سیستانی در دیدار پاپ گفت: انتظار می‌رود پاپ از ضعفا، مظلومان و ستم‌دیدگان باتمام وجود حمایت کنند و در برابر زورگویان و مستکبران بایستند و موضع حق را ابراز کنند.

آیت الله غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار پاپ با آیت‌الله سیستانی اظهار داشت: سفر پاپ به نجف اشرف و دیدار با آیت‌الله سیستانی، سفر مهمی بود.

وی افزود: البته به نظر می‌رسد که علت این سفر نقشی است که آیت‌الله سیستانی در جریان آزادسازی عراق از تجاوزها، تعهدی‌‌ها و وحشی‌گری‌های داعش داشته‌اند. داعش در عراق خشونت را به حداکثر رسانده بود و مسیحی، مسلمان اعم از شیعه و سنی و ایزدی برایش فرقی نمی‌کرد و برخوردهای بسیار بدی نسبت به اقلیت‌های دینی در عراق داشت.

مصباحی‌مقدم خاطرنشان کرد: این سفر حکایت از امنیت حاکم بر عراق دارد و البته حکایت از اهمیت نقش آیت‌الله سیستانی در این ماجرا دارد. نکته مهمی که جای تقدیر و تشکر دارد، اظهارات آیت‌الله سیستانی در برابر پاپ است. ایشان حمایت خود را از ضعفا و محرومان و کسانی که مورد ستم و ظلم جهانی قرار می‌گیرند را به جناب پاپ اظهار کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: انتظاری که می‌رود این است که جناب پاپ باتوجه به بیان حضرت آیت‌الله سیستانی، راهی که حضرت مسیح دنبال می‌کردند، انتخاب کنند و ادامه بدهند. آن‌جایی که باید از ضعفا، مظلومان و ستم‌دیدگان حمایت کنند، باتمام وجود حمایت کنند و در برابر زورگویان و مستکبران بایستند و موضع حق را ابراز کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا