فقط خبر

دستگاه‌های خدمت‌رسان و پاسخگو در جشنواره خدمت‌رسانی انتخاب می‌شوند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز سه‌شنبه پارلمان طی نشست خبری توضیحاتی پیرامون ششمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه و سایر دستگاه‌های کشور باید از خدمات‌شان به عموم مردم اطلاع‌رسانی کنند، اظهار داشت:‌در این زمینه جشنواره‌ای در ۲۲ بهمن برای اطلاع‌رسانی به عموم مردم تشکیل می‌شود.

وی با اعلام اینکه از سه قوه برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آمده است، خاطرنشان کرد: قرار است دستگاه‌ها خدمات خود را به نمایش بگذارند و پاسخ پرسش‌های مردم را بدهند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی باعث افزایش رضایت مردم و جلب نظر آنها می‌شود گفت: اغلب دستگاه‌ها برای حضور در این همایش و فعالیت در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

«از بازدیدکنندگان نظرسنجی می‌شود تا مشخص گردد کدام دستگاه بهتر توانسته خدمات خود را توضیح دهد و بالاترین امتیاز را به دست آورد»

مصباحی‌مقدم همچنین اعلام کرد که جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی از سوی یک NGO و در ۲۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی سوالات مربوط به انتخابات و لیست جامعتین را بی‌پاسخ گذاشت و در این زمینه گفت: بنده سخنگوی جامعه روحانیت مبارز هستم و اظهارنظر درباره لیست مشترک نیاز به سخنگوی مشترک دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا