خبرفقط خبر

آیت الله مصباحی مقدم: اقدام مجلس بسیار هوشمندانه و به موقع بود

آیت الله مصباحی مقدم عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج پیرامون اقدام راهبردی مجلس در خصوص برجام گفت: همه برگ‌های برنده ما در روز آغاز اجرای برجام به طرف‌های مقابل ارایه شد در صورتی که طرف مقابل جز وعده به چیزی عمل نکرد و همین امر موجب شد که آن‌ها بتوانند بدون انجام اقدامی، فقط شعار بدهند.

وی با اشاره بد عهدی امریکا افزود: امریکا از برجام خارج شد و اروپا نیز به وعده‌های دوازده گانه خودش عمل نکرد، ولی از ما می‌خواهند همچنان به این پیمان عمل کنیم به عبارت دیگر فقط غربی‌ها به صورت بک طرفه از منفعت برجام استنفاده نمایند.

آیت الله مصباحی مقدم افزود: در امضای پیمان بین المللی خصوصا در مقابل بیگانگان باید با هوشمندی و دقت عمل کرد. متاسفانه در مورد برجام اینگونه عمل نشد به گونه‌ای  که دست طرف مقابل پر و دست ما خالی ست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: با خروج ترامپ از کاخ سفید انتظارات دیگری از طرف بایدن و هم پیمانان اروپایی در حال مطرح شدن است و اظهارات آن‌ها به گونه‌ای است که آن‌ها نه تنها خودشان را بدهکار نمی‌دانند بلکه طلبکار هم هستند بنابراین ماندن ما به صورت یک طرفه در این پیمان جز خسارت، آورده‌ای ندارد.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا