فقط خبر

مردم به کسانی رای دهند که انقلابی، دست پاک، کارآمد و عدالتخواه باشند/انتخاب باید انتخاب نمایندگانی باشد که بشناسند و کارآمدی او را بدانند و دست پاکی آنان احراز شده باشد و جهادی عمل کنند و مشکلات مملکت که در راس آن مشکلات اقتصادی است به خوبی بشناسند و در فکر برطرف کردن آن باشند.

آیت‌الله غلامرضا مصباحی مقدم روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در پاسخ به اینکه آیا شما تا آخر در صحنه انتخابات باقی خواهید ماند، گفت: ۱۰۰ درصد تا آخر در انتخابات حضور دارم.

 

آیت‌الله مصباحی مقدم در پاسخ به این سوال که آیا جبهه پیشرفت و عدالت از شما قرار است حمایت کند یا نه ادامه داد: آقای دکتر صدر در این رابطه با من تماس داشته است.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره حضور مردم در راهپیمایی امروز اظهار داشت: آن چه بسیار مهم است این است که مردمی که ۴۱ سال در صحنه برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی و رهبری بودند همچنان این مسیر را با نسل جوان خود و حتی فرزندان خود ادامه می دهند.
وی افزود: باید کاری کنیم این پشتوانه مردمی با قوت ادامه پیدا کند و البته در انتخابات همینطور حضور داشته باشند.
آیت‌الله مصباحی مقدم خاطرنشان کرد: مردم به کسانی رای دهند که انقلابی، دست پاک، کارآمد و عدالتخواه باشند و اگر چنین مجلسی شکل بگیرد یقیناً در حل مشکلات مردم تاثیر گذار خواهد بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز امیدواری کرد مشارکت مردم در انتخابات دوم اسفند مانند مشارکت شان در راهپیمایی امروز یعنی ۲۲ بهمن باشد تا نشان دهند که در پای صندوق های رای هم حضور حداکثری دارند.
وی گفت: مردم با این مشارکت دیدگاه بعضی از سیاسیون را که قهر با صندوق انتخابات است، نپذیرند و زیر بار نروند البته مهم است چه انتخابی به عمل بیاورند. انتخاب باید انتخاب نمایندگانی باشد که بشناسند و کارآمدی او را بدانند و دست پاکی آنان احراز شده باشد، تجربه قبلی آنها را تجربه موفق دیده باشند و کسانی باشند که جهادی عمل کنند و مشکلات مملکت که در راس آن مشکلات اقتصادی است به خوبی بشناسند و در فکر برطرف کردن آن باشند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معامله قرن، معامله ای در زمین غصبی، یک طرح شکست خورده و طرحی تحمیلی و معامله ای غصبی است.
وی افزود: یعنی معامله در زمینی انجام می شود که آن ملک متعلق به مردم فلسطین است و چون دیگران برای مردم فلسطین دارند تصمیم می گیرد حتما به شکست ختم خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا