فقط خبر

آیت‌الله مصباحی مقدم: پیام روشن این انتخابات اعلام بی اعتمادی نسبت به جریان اصلاح طلب، دولت، مجلس و شورای شهر منبعث از آن است

آیت‌الله غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با پیام انتخابات دوم اسفندماه برای دولت با تشکر از ملت ایران برای حضور پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: مردم با حضورشان یک بار دیگر به دعوت رهبر معظم انقلاب پاسخ دادند و وظیفه شرعی و ملی خود را اجرا کردند.

وی با بیان اینکه پیام این انتخابات پیام بسیار روشنی است، عنوان کرد: پیام روشن این انتخابات اعلام بی اعتمادی نسبت به جریان اصلاح طلب، دولت، مجلس و شورای شهر منبعث از آن است چراکه در این دو دوره اخیر این مجموعه ناکارآمدی خود را بسیار روشن نشان داد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری افزود: این جریان آنچه که رهبر معظم انقلاب به عنوان رهنمود برای خروج از فشارهای تحریمی آمریکا عنوان کردند از اقتصاد مقاومتی گرفته تا سایر رهنمودهای دیگر، توجه به تولید داخلی کشور و درون زایی اقتصاد، عدم اعتماد به بیگانگان و عدم اعتماد زیاد به اروپا را، گوش ندادند و مسائل اقتصاد کشور را به روابط و مناسبات خارجی و بین‌المللی گره زدند.

آیت‌الله مصباحی مقدم تاکید کرد: حال آنکه اقتصاد ایران ۸۰ درصد مربوط به ظرفیت داخلی کشور است و قابل بهره برداری و استفاده بود. این انتخابات اعلام بی‌اعتمادی نسبت به آن جریان و روی آوردن دوباره به جریان انقلابی و ارزشی است و رأیی که ملت ما به این جریان داده رأی بسیار بزرگی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطرنشان کرد: مجلسی شبیه به مجلس هشتم که حدود ۲۰ نفر اصلاح‌طلب و مابقی اصولگرا هستند تشکیل می‌شود و عده‌ای هم تحت عنوان مستقلین مطرح هستند که آنها هم با توجه به اینکه از شهرستان‌ها آمدند موضع خود را در مجلس نشان خواهند داد بنابراین اکثریت قاطع، اکثریت انقلابی و فعال در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خواهد بود. بنده به همه منتخبین این دوره تبریک عرض می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا