جامعه روحانیت مبارزخبرفقط خبر

بیانیه جامعه روحانیت مبارز به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و محکومیت توهین به پیامبراکرم(ص)

جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه ای با تبریک هفته وحدت و روز ۱۷ ربیع الاول، ضمن اعلام انزجار از اقدام موهن و رذیلانه دولت فرانسه در حمایت از نشریه توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر رحمت محمد مصطفی(ص) این حرکت را باعث شکوفا شدن هر چه بیشتر جریان گرایش به اسلام ناب محمدی در سراسر گیتی عنوان نمود. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُریدُ اللَّهُ أَنْ یُحِقَّ الْحَقَّ بِکَلِماتِهِ وَ یَقْطَعَ دابِرَ الْکافِرِینَ‌ لِیُحِقَّ الْحَقَّ وَ یُبْطِلَ الْباطِلَ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُو

میلاد مسعود پیامبر خوبی ها، دوستدار کرامت انسان، پرچمدار معنا و اخلاق و رحمت عالمیان، حضرت محمد مصطفی (ص) و نواده گرامی اش، جامع علم و عمل، حضرت امام جعفر صادق (ع) بر همه مؤمنان و مسلمانان بویژه بر هموطنان عزیز مبارک باد. آفرین خدا بر جان پاک آن «اسوه حسنه» و آن اسطوره «لقد مَنّ الله علی المؤمنین» که مسیر تاریخ بشری را از تاریکی به روشنی آورد و نور وجود نازنینش ماه مجلس عالمیان شد.

افسوس که شیرینیِ این تبریک و تجلیل با تلخیِ توهین به آن عزیز خدا و محبّانش همراه شد. توهین چندباره منادیان آزادی بیان و صاحبان ذهن های بیمار و قلم های تباه به مقدسات صدها ملیون مسلمان، نشان داد که اسلام ‌ستیزیِ این مبلّغان زشتی و نیز سیاسیون بی خردِ مدافع آنان، ریشه در انسان ستیزیِ جاهلیت مدرن دارد. شگفتا که تفکر به اصطلاح مدرن غربی، تمسخر آشکار باورهای مقدس را آزادی اندیشه نام می نهد و بر این تناقض بزرگ چشم می پوشد. این یاوه های قبیح، در هیچ جای تاریخ، نتوانسته است گردی بر دامن کبریایی پیامبر گرامی اسلام (ص) بنشاند، اما طبل رسوایی کسانی که از دروغ و فریب و تزویر مایه می گیرند را به صدا در آورده است. بدفهمی و نافهمیِ مفاهیمی چون آزادی، انسان، حق و فرهنگ، وقتی با خبث طینت همراه شود، ثمره ای جز این نخواهد داشت که این چنین دل و جان مسلمانان بلکه همه موحدان و غیرتمندان را بیازارد.

خیل مسلمانان آگاه و دلیر و صاحب منصبان دینمدار و صاحب نظران بابصیرتی که، با فریاد و با قلم، به این خباثت و پلیدی اعتراض کردند، ضمن عرض ارادت و اشتیاق خود به محضر آسمانی رسول اکرم (ص)، نفرت بی پایان خود از کوردلی و تفسیرهای انحرافی و جعلی از اسلام عزیز را نیز اعلام کردند. جامعه روحانیت مبارز نیز، گام در گام امت انقلابیِ ایران اسلامی و همه مسلمانان حقجو، این بی شرمی و نفرت پراکنی و انسان ستیزی را محکوم کرده و همه آزاداندیشان و فرهیختگان جهان را به مطالعه عمیق آیین صلح پرور و انسان ساز اسلام دعوت می کند. ملت مسلمان ایران و همه حق خواهان نیک می دانند که پرونده سیاه نابکاران غربی، بخصوص سردمداران جنایتکار فرانسوی، از این لکه های ننگ فراوان داشته و دارد، اما در این میان، حق و اجر رسالت نبوی، که هر آزاده ای خود را موظف به گزاردن آن می داند، همانا تبعیت هوشمندانه و دفاع جانانه از سنت نبوی و قرارگرفتن در مسیر نور هدایت الهی است: قل ما اسئلکم علیه مِن اجر الّا مَن شاء ان یتّخذ الی ربّه سَبیلا. توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) و دفاع سیاست بازانه و فریبکارانه رئیس جمهور ابله فرانسه، توهین به آزادی و انسان و سعی در بی فروغ کردن نور خداست که، بی تردید، زمینه ساز افول اندیشه ضد حقوق بشری غربی است: یُریدونَ لِیُطْفِئُوا نورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورهِ ولَو کَرِهَ الْکَافِرُون.

جامعه روحانیت مبارز

۱۳۹۹/۰۸/۱۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا