فقط خبر

مردم با حضور پای صندوق رأی سرنوشت‌ خودشان را مشخص کنند

آیت‌الله «غلامرضا مصباحی مقدم» سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار «تابناک» با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران از مردم برای حضور در پای صندوق‌ های رأی دعوت به عمل آوردند اظهار کرد:

مقام معظم رهبری در این بیانات تاکید کردند حضور در انتخابات یک وظیفه ملی است که باید توسط هر یک از افرادی که حق رای دارند صورت گیرد و مردم پای صندوق رای حاضر شوند.

وی افزود: شرکت مردم در پای صندوق‌های رای، شور و نشاط مضاعفی را به کشور تزریق می‌کند و پیامی محکمی به یاوه‌گویی‌های آمریکایی‌ها و دشمنان جمهوری اسلامی است که می‌خواهند با تبلیغات دروغ ملت را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کنند، خواهد داد.

 

*مردم پای صندوق رأی سرنوشت‌شان را مشخص می‌کنند

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای به معنای احساس وظیفه آنها و تعیین سرنوشت‌ خودشان هستند از این رو اگر در این مورد سهل‌انگاری کنند دیگران با حضورشان در پای صندوق‌های رای برای آنها تعیین تکلیف خواهند کرد.

مصباحی مقدم خاطرنشان کرد: هرکس در انتخابات شرکت کند وظیفه خودش را انجام داده است از این رو بهتر است هریک از مردم تک تک پای صندوق‌های رای حاضر شوند و دین خود را ادا کنند.

 

*کار شورای ائتلاف پیش می‌رود؛ اگر به اختلافات دامن نزنند!

وی درباره آخرین وضعیت اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسات شورای ائتلاف به صورت مستمر و‌متدوال با حضور نمایندگان طیف‌های مختلف در حال جریان است و ما امیدوارم هستیم در نهایت به یک جمع‌بندی کامل و جامع برسیم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز  با بیان اینکه اطلاع دقیقی از فرآیند تصمیم‌گیری‌ها در شورای ائتلاف ندارم گفت: نمایندگان تشکل‌های مختلف از جمله جامعه روحانیت مبارز که نقش نظارتی دارند در جلسات شرکت کرده و نظرات و برنامه‌های خود را بیان می‌کنند تا انشاالله به یک رویکرد واحد در بدنه اصولگرایان برسند.

 

*برای رسیدن اصولگرایان به یک لیست واحد خوشبینم

مصباحی مقدم با اشاره به اینکه انتظار است دوستان در بدنه اصولگرایایی به اختلاف‌نظرها دامن نزنند اظهار کرد: اصولگرایان در شورای ائتلاف تمام سعی و همت خود را به کار بستند از این رو ما در راستای رسیدن به وحدت و ارائه یک لیست مشترک بسیار خوشبین هستیم.

پایان/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا