خبرفقط خبر

 عبدالملکی سابقه خوبی در اشتغالزایی کمیته امداد دارد/ سابقه خاندوزی در مرکز پژوهش‌های مجلس می‌تواند برای اقتصاد کشور راهگشا باشد

آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم با بیان اینکه آقای عبدالملکی در سال‌های اخیر در حوزه اجرا در کمیته امداد اقداماتی خوبی انجام داد، بیان کرد: آقای خاندوزی را فرد نخبه‌ای می‌دانم که صاحب ایده و ابتکار است.

آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با «نود اقتصادی» با مثبت ارزیابی کردن تیم اقتصادی دولت سیزدهم اظهار کرد: دکتر عبدالملکی به عنوان وزیر پیشنهادی، تعاون کار و رفاه اجتماعی سابقه علمی خوبی در دانشگاه امام صادق دارد و آقای رئیسی در این زمینه انتخاب بسیار خوبی انجام داد.

وی افزود: علاوه بر سوابق علمی و تالیفات خوبی که از ایشان به خصوص در زمینه اقتصاد مقاومتی دیده می‌شود، شاهدیم که آقای عبدالملکی در سال‌های اخیر در حوزه اجرا هم در کمیته امداد اقداماتی خوبی انجام داد و زمینه اشتغال آفرینی گام‌های موثری برداشت.

این نماینده اسبق مجلس، احسان خاندوزی را هم گزینه مناسبی برای وزارت اقتصاد دانست و تاکید کرد: آقای خاندوزی را از دوران دانشجویی می‌شناسم و ایشان را فرد نخبه‌ای می‌دانم که صاحب ایده و ابتکار است و در مرکز پژوهش‌های مجلس سال‌ها کار کرده و با مسائل بودجه‌ای و اقتصادی کاملا آشنایی دارد.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا