فقط خبر

خون شهید سپهبد سلیمانی خواهد جوشید و انقلاب را به صورت جهشی جلو خواهد راند

آیت‌الله مصباحی مقدم در گفتگو با خبرگزاری میزان پیرامون شهادت سپهبد سلیمانی گفت:
سردار شهید سلیمانی از آغاز انقلاب اسلامی به خدمت سپاه پاسداران درآمد و مدت‌ها فرمانده لشکر ثارالله کرمان بود.
وی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی در دفاع مقدس بسیار خوش درخشید و طوری فرماندهی کرد که لشکر ثارالله به عنوان یکی از لشکر‌های خط شکن آن دوران مطرح شد، بعد‌ها هم که ایشان فرمانده سپاه قدس شدند، حضور برجسته و پررنگ سپاه قدس در حمایت از ملت‌های منطقه مطرح شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی‌ها برخلاف تبلیغات پوچی که می‌کنند هیچ اراده‌ای برای نابودی داعش و دیگر گروه‌های تروریستی منطقه نداشتند چرا که خود مولود و ایجاد کننده آنها در منطقه بودند ولی شهید سپهبد سلیمانی با تدابیر و فرماندهی عالی که داشتند شکست قاطعی بر گروهک‌های تروریستی همچون داعش تحمیل و نقشه‌های شوم آمریکا را نقش بر آ‌ب کرد از همین جهت مورد کینه آمریکا قرار گرفت.
ایشان در ادامه گفت: شهید سپهبد سلیمانی شخصیتی کم نظیر و خودساخته‌ بود و دست پرورده مکتب امام راحل ومقام معظم رهبری بود که خود را سرباز ولایت می‌دانست.
عضو مجمع تشخصیص مصلحت نظام بیان داشت: سپهبد شهید سلیمانی شخصیتی مخلص درگاه خداوند بود و همین اخلاص موجب محبوبیت او شد. خداوند است که محبوبیت بنده‌ای را در دل دیگر بندگانش می‌اندازد. شهید سلیمانی قهرمان ملی و اسطوره‌ای برای ملت ایران بود.
وی با بیان اینکه خون شهید سپهبد سلیمانی خواهد جوشید و انقلاب را به صورت جهشی جلو خواهد راند، گفت: خون به ناحق ریخته شده این شهید، نه تنها نقشه‌های آمریکا در منطقه را نقش بر آب می‌کند بلکه باعث بیرون راندنش از منطقه خواهد شد.
انتهای پیام//

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا