خبرفقط خبر

آیت الله مصباحی مقدم: دولت سیزدهم آغاز دوره تغییر اراده ها، رویکردها و اصلاح رفتارها است.

آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سفرهای رییس جمهور و هیأت دولت سیزدهم به استان ها و مناطق محروم و کم برخودار گفت: ارتباط و حضور مسؤولان میان مردم و گفت‌وگو با آنها سبب افزایش اعتماد عمومی جامعه به دولت و نظام اسلامی ایران خواهد شد.

مصباحی مقدم بیان کرد: در هشت سال اخیر شاهد فاصله گرفتن رییس جمهور و دولتمردان از متن جامعه بودیم و حتی آقای روحانی گفته بود که از پشت شیشه اتومبیل مردم را رصد می کنیم و میزان رضایت مردم از دولت را به دست می آوریم.

وی با بیان اینکه مردم با مشکلات اقتصادی و شغلی مواجه هستند، گفت: فاصله گرفتن و جدا شدن دولتمردان از ملت سبب می شود که صدا و مشکلات مردم شنیده نشود، اما اگر مسؤولان میان ملت قرار گیرند و مردم بتوانند حرف ها و درد دل های خود را راحت بیان کنند، این امر سبب ایجاد آرامش خاطر مردم می‌شود.

مصباحی مقدم اظهار کرد: زمانی که مردم مشاهده می کنند هیچ مسؤولی پاسخگوی مشکلات آنها نیست و درب های اتاق مدیران به روی آنها همیشه بسته باشد، خشم و نارضایتی آنها را در برخواهد داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در سال های ۹۶ و ۹۸ شاهد اعتراضات بزرگ مردمی در کشور بودیم که متأسفانه دشمنان آن را تبدیل به شورش علیه نظام کردند، اما نقطه آغازین این اعتراضات به سبب فاصله گرفتن دولتمردان و مسؤولان از مردم بوده است.

مصباحی مقدم اظهار کرد: اکنون آیت الله رئیسی به استان ها و مناطق محروم سرکشی می کند، این موضوع قابل تقدیر است و جای بسی امیدواری دارد و رفتار وی الگویی برای هیأت دولت و استانداران خواهد شد که ارتباط تنگاتنگی با مردم برقرار کنند.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور زمان بر است، بیان کرد: اقدامات و علمکرد دولتمردان گذشته به گونه ای بوده که آثار منفی اقتصادی بر کشور به همراه داشته، از این رو رفع و محو این آثار نامطلوب زمان بر خواهد بود.

مصباحی مقدم اظهار کرد: برای اینکه آثار اقدامات دولتمردان گذشته برطرف و همچنین برنامه ها و دستورالعمل های رییس جمهور و دولتمردان جدید اجرایی شود، مدتی زمان خواهد برد.

نماینده مجلس خبرگان ابراز داشت: آغاز کار دولت سیزدهم، دوره تغییر اراده ها، رویکردها و اصلاح رفتارهای حاکمان و آغاز حکمرانی جدید است.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا