خبرفقط خبر

آیت الله مصباحی مقدم در جمع طلاب و حوزویان شهرستان ورامین: آیت الله مصباح یزدی شخصیتی با ابعاد بسیار ممتاز بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هزاران نفر توسط آیت الله مصباح یزدی پرورش پیدا کردند و تمام شاگردان ایشان مثل ستاره های درخشان در نظام جمهوری اسلامی می درخشند.

آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم پیش از ظهر سه شنبه ۲۳ دی ماه در مراسم گرامیداشت عالم گرانقدر آیت الله محمد تقی مصباح یزدی که به همت حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین با حضور علما، روحانیون، جمعی از مسئولان، طلاب و آحاد مختلف مردم در سالن اجتماعات این حوزه برگزار شد، بیان کرد: حضرت علامه آیت الله مصباح یزدی شخصیتی با ابعاد بسیار ممتاز بود و به مدت ۸ سال در درس های امام خمینی(ره) و درس های آیت الله بهجت و علامه طباطبایی حضور پیدا کردند. ایشان شخصیتی تربیت شده بود و بنده از سال ۱۳۵۳ توفیق حضور در محضر ایشان را داشته ام.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که آیت الله مصباح یزدی دنبال قدرت و عنوان نبودند، ادامه داد: آیت الله مصباح یزدی استاد حکمت و اخلاق بود، شخصیت ایشان در خصوص خودسازی بسیار ممتاز بود و اکثر شاگردان حضرت استاد مصباح یزدی در حال حاضر در حوزه های علمیه کشور و دستگاه قضایی مشغول به فعالیت هستند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز کشور یادآور شد: ایشان قبل از انقلاب منافقین را شناخت و همیشه مورد تیر و تهمت منافقین و دشمنان قرار می گرفت ولی ایشان فقط برای احیای اسلام حرکت می کرد و به غیر از این موضوع اصلا کاری انجام نمی داد.

این استاد خارج حوزه علمیه خاطرنشان کرد: ایشان از انقلاب اسلامی همیشه و همه جا دفاع می کردند و آثار حضرت علامه بالای ۱۰۰ کتاب در خصوص اسلام و احیای اسلام و شیعیان بوده است.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا