خبرفقط خبر

آیت الله مصباحی مقدم: حاج قاسم شخصیتی فراملی و فرامذهبی داشت

تقریب نوشت:‌ آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون شخصیت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای اسلام و انقلاب اسلامی و  مقاومت در منطقه فداکاری و ایثارگری زیادی کرد.

وی ادامه داد: تمام همت شهید سلیمانی نجات منطقه از حضور و شرارت داعش و کشورهای پشتیبان این گروه تروریستی بود، مردم منطقه هم این ایثارگری ها را از او مشاهده کردند و محبت ایشان در دلهای آنها قرار گرفت.

آیت الله مصباحی مقدم افزود: محور مقاومت با شهادت حاج قاسم سلیمانی تقویت شد، همانطور که شهید در حیات خویش توانست برای حفظ نیروهای مقاومت ومقابله با نقشه های استکبار جهانی و صهیونیستی نقش آفرینی کند، شهادتش هم این اثر را گذاشت و خط شهید استمرار پیدا کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی از کسانی بود که فراملی و فرا مذهبی رفتار می کرد، ایشان با اهل سنت و نیروهای اهل سنت که درمنطقه فعال بودند مراوده داشت؛ رزمندگانی که در فلسطین، سوریه،عراق، یمن و افغانستان بودند همه مورد حمایت شهیدحاج قاسم سلیمانی بودند.

مصباحی مقدم ادامه داد: هم و غم حاج قاسم سلیمانی این بود که ملت های مسلمان را زیر چتر وحدت جای دهد و منافع آنها را زیر چتر اتحاد پیگیری کند.انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا