جامعه روحانیت مبارزخبرفقط خبر

آیت الله مصباحی مقدم: بسیار امیدواریم که بتوانیم در راستای ایجاد وحدت به نتیجه مطلوب برسیم.

آیت الله مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز،‌ در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اظهار کرد: جامعه روحانیت مبارز با توجه به روندی که در ۲ سال گذشته داشته و عقبه تشکیلاتی‌اش را در شهرستان‌ها و کلانشهر تهران راه‌اندازی کرده است، با امکانات گسترده‌ای به بحث انتخابات ریاست‌جمهوری ورود کرده تا بلکه جریان اصولگرایی را از تشتت و چندصدایی دور کند.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه گفت: اعضای جامعه بدین خاطر پیشنهاد تشکیل شورای عالی وحدت را مطرح کردند که بیش از ۵۰ حزب از این موضوع استقبال و نماینده‌هایشان را برای عضویت در شورای عالی معرفی کردند. البته عنان کار در دست شورای عالی خواهد بود و جامعه روحانیت خود را کنار خواهد کشید و بدون اینکه بخواهیم سهم‌خواهی کنیم، فقط وظیفه میزبانی را بر عهده خواهیم گرفت. امیدوارم سایر گروه‌ها هم برای وارد شدن به این صحنه اعلام آمادگی کنند.

او افزود: همه می‌دانند روحانیت در کشور از پشتوانه بسیار بالایی بهره‌مند است و به همین دلیل می‌خواهیم از این موقعیت استفاده کنیم. یادآوری می‌کنم، نتیجه حاشیه‌نشینی روحانیت در دوره مشروطیت پدید آمدن دیکتاتوری رضاخان بود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز توضیح داد: روحانیت مبارز برای آرمان‌های امام و رهنمودهای رهبری تلاشش را به کار خواهد بست و حتی لحظه‌ای از این کار مهم غفلت نخواهد کرد و به همین دلیل به جای معرفی کاندیدا، سعی‌مان را به کار خواهیم گرفت تا «نیروهای انقلاب» همه‌گیر باشد و مختص یک گروه یا یک طرز فکر خاص نباشد.

غلامرضا مصباحی‌مقدم‌ در پایان گفت‌: بسیار امیدواریم که بتوانیم در راستای ایجاد وحدت به نتیجه مطلوب برسیم

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا