خبرفقط خبر

آیت الله مصباحی مقدم: اخراج کامل آمریکای جنایت‌کار از غرب آسیا نزدیک است/ انقلاب اسلامی آغاز افول آمریکا را کلید زد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اخراج کامل آمریکای جنایت‌کار از غرب آسیا، نزدیک است، گفت: انقلاب اسلامی ایران، آغاز افول آمریکا در منطقه و غرب آسیا را کلید زد.

آیت الله  غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به جریان اُفول آمریکا، بر سیلی خوردن مُکرر رژیم جنایت‌کار آمریکا به‌ویژه در ماه‌های اخیر توسط نیرو‌های مسلح ایران تأکید کرد و گفت: تلاش شبانه‌روزی ارتش و سپاه پاسداران، در راستای برقراری امنیت مرز‌های کشور قابل‌تقدیر است.

جمهوری اسلامی ایران، هیمنه پوشالی رژیم جنایت‌کار آمریکا را شکست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به‌عنوان بستر آغاز و کلید خوردن اُفول آمریکا در منطقه و غرب آسیا اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، هیمنه پوشالی رژیم جنایت‌کار آمریکا را شکست.

منطقه و غرب آسیا، صحنه ذِلت و خواری آمریکاست

مصباحی مقدم با تأکید بر غرب آسیا، صحنه ذِلت و خواری آمریکا، روند صدور انقلاب اسلامی ایران با ندای آزادی، استقلال و استکبارستیزی برای جهان اسلام و حتی آزادگان جهان، را بستر اخراج کامل این رژیم جنایت‌کار از منطقه دانست و اضافه کرد: این مهم در حال وقوع است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و طی دهه‌های اخیر نیز رهبری عالمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و حضور ملت ایران درصحنه را از مؤلفه‌های مهم اُفول و خروج تدریجی آمریکا در غرب آسیاست برشمرد و افزود: طی گذشت بیش از ۴۰ سال که از عمر بابرکت نظام جمهوری اسلامی، شاهد و شکست‌های متعدد با خِفت‌وخواری آمریکایی‌ها در منطقه هستیم و کشور‌های تحت سلطه خود را یکی پس از دیگری ترک کرده است.

رژیم جنایت‌کار آمریکا، آمریکای قدرتمند دوران قبل از انقلاب اسلامی نیست

مصباحی مقدم با اشاره به اینکه رژیم جنایت‌کار آمریکا، آن آمریکای قدرتمند دوران قبل از انقلاب اسلامی، که با اعمال زور و ظلم در جهان فرمانروایی می‌کرد، نیست، تصریح کرد: اخراج کامل آمریکای جنایت‌کار به ویژه از عراق و سوریه و سایر کشور‌های منطقه نزدیک است.

آمریکا، جایگاه ابرقدرتی خود را در جهان ازدست‌داده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه آمریکا، جایگاه ابرقدرتی خود را در جهان ازدست‌داده است، اظهار داشت: برخی‌ها که در داخل از این رژیم جنایت‌کار، قدرت شکست‌ناپذیر در ذهن خود ترسیم کردند، نسبت به این دیدگاه خود تجدیدنظر کنند.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا