خبرفقط خبر

آیت‌الله مصباحی مقدم: همدلی مردم در مقابله با کرونا باید به نسل‌های آینده منتقل شود

 آیت‌الله غلامرضا مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به همدلی مردم ایران در مقابله با بحران کرونا ضمن تقدیر از اقدامات گروه‌های جهادی در مقابله با حوادث غیرمترقبه همچون سیل، زلزله و کرونا، این نوع دوستی را برگرفته از آموزه‌های دینی و ملی دانست و گفت: ما باید این اخلاق را در جامعه نهادینه کنیم و به نسل آینده انتقال دهیم.
وی ضمن مقایسه عملکرد کشورمان در مقابله با کرونا نسبت به کشور‌های دیگر گفت: مشاهده کردیم به محض اینکه مسئله کرونا در کشور‌های امریکایی و اروپایی مطرح شد چه بحرانی در آنجا به وجود آمد در حالیکه در ایران مردم به خوبی و با آرامش این مشکل را مدیریت کردند.
از روز ۳۰ بهمن ۹۸ که ۲ روز به انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده بود، به محض تشخیص وجود ویروس کرونا در ایران، مسئولان کشورمان بلافاصله موضوع را به اطلاع مردم رسانده و تدابیر لازم را برای مقابله و مهار این ویروس اتخاذ کردند.

در طول ۶۹ روز گذشته، اقدامات مختلفی از سوی مسئولان به ویژه وزارت «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» برای مهار و مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته و رهبر معظم انقلاب نیز چندین نوبت از این اقدامات تشکر کرده‌اند.
پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا